Lilypie Third Birthday tickers

2008. febr. 16.




Sziasztok!
Négy hónapos lettem!Súlyom jelenleg 6100g és 65 cm magas vagyok.
Nézzük csak miket tudok már:
-egy hónaposan mosolyogtam először tudatosan
-oldalamra fordultam magamtól 40 naposan
-3 hónapos 3 naposan hasra fordultam.Anya és apa folyton fordíthatott vissza mert nem szerettem hason lenni, vissza meg még nem tudtam fordulni.Mára már szeretek hason lenni, viszont vissza fordulni még nem tudok.
-tudok már hangosan nevetni is egy hete.
-pont a 4.hónaposságomra sikerült átaludnom az éjszakát.aztán a következőt is, de azóta nem.Pedig anya már örült hogy mindig 6-ig aludni fogok.
-ezen kívül egyre ügyesebben fogok mindent ami a kezem ügyébe kerül és meg is csócsálom a dolgokat.Profi vagyok anya hajának és apa mellszőrének az elkapásában és el nem engedésében.
-ha nem vagyok éhes, álmos és nem fáj a pocakom akkor egész nap vigyorgok.Állitólag elég jó fej csajszi vagyok.
-szoktam még kiabálni és sikitozni is.Apa szerint pont olyan a hangom mint egy raptoré
szóval szépen növögetek
puszi mindenkinek
Maya

Nincsenek megjegyzések: