Lilypie Third Birthday tickers

2008. márc. 30.





























Szereplők: Anya, Apa, Moncsi néni, Ata bácsi, Marcipán, Zitus néni, Sanya bácsi, Emma és pocakban Oli. Tervezett időpont az indulásra 3/4 3. mondanom sem kell volt kb 4 óra amikor sikerült elindulnia a kis csapatnak a játszóra. Nem könnyű úgy összeegyeztetni az idópontokat, hogy mindenkinek jó legyen. Én kapásból fél 4 ig aludtam, aztán meg ennem kellett. A Marci a kocsiban aludt el pont amikor megérkeztek hozzánk, az Emma pedig csak úgy késett. A lényeg, hogy elindultunk. Én soha nem voltam még játszón. az Emma volt köztünk a legrutinosabb. Nagyon jó kis játszó tér van tőlünk nem messze. Egyenlőre még csak a hintát próbáltam ki, ami igen szuper dolg. A többivel anya szerint ráérek még nyárig. Sajna a szüleink nem sokáig hagytak minket játszani, mert előkerült a fényképezőgép és nem volt megállás. Fotók készültek minden féle variációkban. Szerintem a többi szülő nem éertette minek hoztak ki minket a szüleink a játszóra, ha úgy sem hagyják hogy játszunk. Én úgy elfáradtam, hogy hazafelé be is bóbitáztam a babakcsiban. Jó kis délután volt

Nincsenek megjegyzések: