Lilypie Third Birthday tickers

2008. ápr. 12.

Fél éves lettem


Ma reggelre fél éves lettem. Kb 7200g és 70 cm vagyok. Nagyon sokat fejlődtem ebben a 6 hónapban, de van még mit tanulnom bőven. Szerencsére anya gondoskodik róla, hogy okos gyermek legyek. Meg persze apa is amikor ideje engedi. Apa most beteg, szóval távol kell magát tartania tőlem . Izgalmas napom volt , mert amíg szegény apa sulóban volt, én anyával meglátogattam a dédit meg szevi mamit. A dédinél ebédeltem. Anya nagyon finomat csomagolt nekem ebédre. Gesztenye-alma volt a menü. Pillanatnyilag ez a kedvencem. A dédi annyira örült nekem, hogy azt el sem lehet mondani!!! Ebéd és játék után elindultunk a nagyihoz, de nem találkoztam vele rögtön mikor megérkeztünk mert elalutdtam és csak egy óra múlva ébredtem fel. szóval nagyinak egy egész órát ki kellett még bírnia nélkülem. De aztán bepótoltunk mindent. uzsiztunk és sokat mókáztunk. mikor elfáradtam akkor anya összepakolta magát és engem, beültünk Artúr autóba és hazáig meg sem álltunk. Útközben sikerült fél órácskát alukálnom. Apa már itthon volt mikor hazaértünk és meg is jegyezte, hogy biztosan jól éreztem magam mert igen jó kedvemben voltam. Szuper nap volt tényleg!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: