Lilypie Third Birthday tickers

2008. máj. 1.

Ismét Flóra




Ma Flórás nap volt. Délelötti csucsókámból magamhoz térve, majd szokatlanul sok tízóraim elfogyasztása után, anyával elmentünk Flóráért és az anyukájáért. Mielött haza jöttünk volna, még elmentünk nagybevásárolni, mert most ünnep lesz és nem lesznek nyitva a boltok. Igen- igen, a névnapom lesz, de nem ezért lesznek zárva a boltok. Mire hazaértünk nagyon éhesek és álmosak lettünk a Flórával együtt. Ebéd után el is aludtunk. Anyáék örültek, hogy lesz egy kis nyugtuk. na én gondoskodtam róla, hogy ne legyen. Csak fél órát aludtam. Persze a Flóra sokkal többet, így megint kevés idő maradt a játékra. Nem baj. ha nagyobbak leszünk akkor nem kell majd ennyit aludnunk és többet tudunk játszani. nagyon klassz, hogy most már a Floresz is aktívan részt vesz a játékban és beszélget is velem. Régebben semmit nem csinált csak feküdt és sírt amikor elkaptam a grabancát.. A következő találkozásunkkor már én is biztosan kapok tőle hideget-meleget

Nincsenek megjegyzések: