Lilypie Third Birthday tickers

2008. ápr. 7.

Vendégségben Dénesnél


Vendégségben voltunk Anna és Andris szupercsúcs kisfiánál, Dénesnél, a Riadó utca 6/b-en Mivel egész nap alig aludtam és az út is hosszú volt (legalábbis nekem ) sok nézelődés, kevés sírás és egy nagy evés után, tele pocakkal, kicsit elszunyókáltam. Na nem nagy alvásra kell gondolni, mert ma fél óráknál nem voltam hajlandó többet csucsózni. Ez egy ilyen nem alvós nap volt. Miután felébredtem, haza indultunk, hogy fürcsire már otthon legyünk. Az egész utat végig sikongattam, hogy anyáék még véletlenül se tudjanak rendesen telefonálni Aztán itthon elmaradt a fürcsi, mert nagyon fáradt lettem ismét. Még soha nem maradt ki egyetlen pancsi sem az életemben. De ezt is ki kellett próbálni. Biztosan nem ez volt az utolsó pancsi nélküli estém. Különösen nem zavarta meg a napirendem, mert aludtam mint a bunda, míg korgó pocakom fel nem ébresztett

Nincsenek megjegyzések: