Lilypie Third Birthday tickers

2008. ápr. 21.

Zsuzsi mama szülinapja


Tegnap Zsuzsa mama szülinapjára voltunk hivatalosak. Nagy volt már a zsongás mire anyával megérkeztünk. Hatalmas buli volt!! Most szembesültem csak vele, hogy mennyi unokatesóm van. Pedig nem is volt ott az összes. A legjobban a Máté szívébe sikerült magam belopni. Mivel a nagyit régen láttam, ezért nagyon örültem neki. Meg persze Ő is nekem. Zsuzsi mamának csodálatosan szép nyakláncai vannak amiktől képtelen vagyok elszakadni. Nehezményezem és ennek hangot is adok amikor nem engedi, hogy megcsócsáljam a láncait. Mivel én még kicsike vagyok és számomra nagy volt a zsufi, hamar elfáradtam és uzsi után anyával haza indultunk. Útközben jól el is szunnyadtam Artúr autóban. Nagyikám!!! Mégegyszer NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNUNK NEKED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: