Lilypie Third Birthday tickers

2008. máj. 18.

Marcipánnál











Pénteken ismét ellátogattunk Forró Marcipán-Benőke rezidenciájába:) Még ebéd elött érkeztünk, hogy együtt ebédelhessek az én bajátommal. Ennek az lett a vége ,hogy a Marci jóízűen lakmározott, én meg jól összehánytam magam, mert nemízlett a kerti zöldségek című menü. Sebaj! Ettem tápit. Ebéd után kivételesen nem volt alvás, mert Marci késön kelt reggel, én meg soká aludtam el délelött. Szóval önfeledt játékba kezdhettünk, egyenlőre a szobában, mert kint még nagyon sütött a napocska. Mert ugye mindenki tudja, hogy 12 és 3 között nem megyünk napra. Én megint el voltam bűvölve Marci szobájától és játékaitól. Végre valami új!! Meg hát a másé mindíg érdekesebb. Aztán én beadtam egy kis szunyókálásra a derekam, hogy kipihent legyek délután. Nem aludtam sokat csak fél órát. Nehogy kimaradjak valamiből. A Marci meg nem is aludt kicsit sem. Szóval anyáék álma, hogy mi elalszunk, ők meg kávéznak nyugiban egyet, na az nem valósult meg. A kávé igen, a nyugi nem. A kertben folytatódott a napunk, a jó levegőn. Késöbb átjöttek Marci új barátai is a szomszédból. Panna És Barnabás. Nagyon helyesek. Panna meg még udvarias is. Segített anyának bepakoni Artúr autóba a cuccainkat amikor indultunk. Rám meg addig Moncsi néni vigyázott.

Nincsenek megjegyzések: