Lilypie Third Birthday tickers

2008. aug. 22.

Strandoltunk




























































































Vasárnap szigetszenmiklósra mentünk az Oázis strandra. Tíz óra körül érkezett meg Moncsi néni és Marci bajátom. Még anya és Moncsi néni felváltva pakoltak Artúr autóba, addig mi kikahnáltuk Marcival a lehetőséget és játszottunk egyet. Aztán végre apa is befutott és miután sikerült magunkat begyömöszölni Artútba, végre elindultunk. Marci ügyes nagy fiú módjára elszunyókált a kocsiban. Velem ellentétben, mert én annyira pancsizni akartam, hogy türelmetlen voltam és végigkiabáltam az utat. " Ott vagyunk már????????????????????" Ezek a kiabálások kívüláló szemeknek hisztinek tüntek. Hát ez van.É sem vigyoroghatok állandóan. Aztán végre megérkeztünk. Sikerült egy tök supi árnyékos helyet találnunk, ahol letanyázhattunk. Közben megérkeztek Emma bajátosnémék is hiánytalanul. Míg a kis családok pakolgattak, rendezgették a plédeket, törölközöket, addig én mentem pacsálni a szökőkútbba. Pont hozzám méretezték. A napom nagy részét itt töltöttém. Különbenis a medencében nagyon hideg volt a víz. Itt meg finom langyos. Ebéd után aztán adtam fél óra pihit a szüleimnek amíg bevágtam a szunyát. Amikor felébredtem, ugyan ott folytattam a szökőkutazást ahol abbahagytam. Nem volt megállás. Kivéve amikor anya sültkrumpliát le akartam nyúlni. Sajna anya nem engedte. Talán pár hónap múlva megint megpróbálom. Ezen események közben Marci bajátom is kidőlt. Tehát haza csak akkor indultunk smikor felkelt. hazafelé apa tudott egy rövidebb utat, aminek az lett az eredménye, hogy egész budapestet és környékét bejártuk. A fél órás utat 2 óra alatt tettük meg:-)













Nincsenek megjegyzések: