Lilypie Third Birthday tickers

2008. szept. 3.

Első látogatásom az állatkertbe





































Sikerült rábeszélni a nagyit, hogy kedden reggel ne menjen haza, hanem inkább csináljunk valami jó kis programot. Végülis az állatkert mellett döntöttünk. Jó választás volt, mert annak ellenére, hogy még csak ilyen picike vagyok, nagyon élveztem. Annyi látnivaló volt, hogy nem győztem kapkodni a buksimat. Ráadásul fel van újítva az állatkert és igy még szupibb volt. Sokkal nagyobb helyet csináltak az állatoknak és van egy nagy szavanna kifutó is, ahol szinte az összes állatot megtaláltuk aki a szavannán lakik. A kedvencem a Zsiráf volt. Alig láttam el a fejéig, olyan magas volt. De láttam még majmocskákat ,oroszlánt, aki sajana aludt ,így nem tudtam neki megmutatni mennyire ügyesen utánozom a hangját. Aztán voltunk még a fókáknál, akik a pingvinekkel laknak együtt. Láttuk ebédelni a jegesmacikat, sok-sok halacskát az uvegfalon keresztül és végül a japán kertbe is eljutottunk. Sajna nem sikerült az állatkert összers lakójához ellátogatni, mert nagyn elfáradtam és hazaindultunk. Legközelebb ott folytatjuk ahol abbahagytuk.

Nincsenek megjegyzések: