Lilypie Third Birthday tickers

2008. szept. 19.

A kutyafáját, meg a macska rúgja meg és irgumburgum!!!











Beteg vagyok! Kedden este kezdődött amikor nem és nem tudtam elaludni. anya próbálkozhatott bármivel nem sikerült. Még apa is megpróbálta, de hát neki sem jött össze. Aztán, meg nem kaptam levegőt a nózimon és összehánytam magam. Meg anyáék ágyát is, mert akkor már náluk próbáltam csucsózni. Szóval húzós éjszakánk volt. Ráadásul még manómuzsira sem mehettünk, nehogy megfertőzzem a többieket. Mondjuk valószínű csak megfáztam, mert amikor beköszöntött ez a csúnya idő, éjjel kitakaróztam és nem volt túl meleg a szobámban. Azóta beszereztünk nekem egy hálózsákot. Na ezt nem tudom lerugdosni magamról. Mára már jobban vagyok és már levegőzni is voltunk. Amíg meg meg nem gyógyulok és éppen nem orrszippantyúzunk addig bohóckodok anyának egész nap.

1 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Szia Mayamanci!
Remélem gyorsan meggyógyulsz,hogy tudjunk együtt randalírozni!!!!Nálunk most Mami a beteg,én meg az ápoló.Ez azért jobb felállás ugye?:)
csocsesz!