Lilypie Third Birthday tickers

2008. szept. 23.

Micsoda hétfő!
















Miután reggel apa elszállítmányozta anyát orvoshoz, majd onnan haza is szállítmányozta, én következtem. Engem is beültetett Artúr autóba és nem volt kecmec. Mentünk a dokibácsihoz. Addig a nagyi anyát ápolgatta otthon. Szüleim úgy gondoltokák, hogy itt az idő , hogy szakavatott ember is lássa a takonykórságomat. Az utaton végig azt énekeltem, hogy Béébí, Béébí, apa meg fulladozott a nevetéstől. A rendelő várójában mindenkinek megmutattam, hogy hol van a lámpa. Hátha valaki nem tudja. Meg hát természetesen mindenkihez volt pár kedves szavam. A dokibácsinál pedig hősiesen tűrtem a megpróbáltatásokat. A diagnózis: pici piros torok, sok-sok takony, nulla hőemi. Szóval továbbra is sok-sok c vitamin, homeos bogyesz és rengeteg találkozás a szörnyeteggel. Dokibától hazaérve jó nagyot aludtam és jött a nap fénypontja. Vásárolni mentünk. Eddig is imádtam a bevásárló kosárban üldögéni, de most, hogy álldogálhattam benne, az volt a jó móka. Az egész ötlet onnan jött, hogy a pénztárnál némileg már kezelhetetlen voltam és a nagyi kitalálta, hogy álljak bele a kocsiba. Nem kellett kétszer mondani. Húúúú de élveztem. Alig akartam kiszálni. Az meg tök rendben van szerintem, hogy a megvásárolt cumók egy részét anyáék cipelték, hogy én kényelmesen garázdálkodhassak:-)

1 megjegyzés:

Ingrid írta...

Drága kicsi Maya!
Nagyon szépen köszönjük a születésnapi köszöntést, szép meglepetés egy zugolvasótól :)
Gyorsan belelapoztam a naplóba, egyelőre csak a fotókat néztem meg, gyönyörű kislány vagy, egy igazi kishölgy, aki már bevásárolni is eljár, porszívózik, főz... :) Lenyűgöző...