Lilypie Third Birthday tickers

2008. okt. 21.

Buli buli hátán






















Senkit ne tévesszenek meg a képek és ne is lapzgassa seki a naptárát. Nincsen szilveszter, de még farsang sem, csak a dédikém és ángyikám szülinapját ünnepeltük. Sűrű ez az október na. Az út megint nem volt zökkenő és hiszti mentes. Semmiből nem akartam kimaradni ezért nem voltam hajlandó aludni, inkább hisztiztem helyette. Aztán mielőtt begördültünk volna ángyikám háza elé, elötte 5 percel nem birtam tovább és elaludtam. Anyáék őrizhették az álmom a kocsi mellett. Így indult a buli. Na de aztán hamar magamhoz tértem. Elfogyasztottam némi aprópénz társaságában az uzsimat és jöhettek a jelmezek. Mindenki felvett mindent. Nagyon-nagyon sokat nevettünk. A jelmezbemutató után és a torta előtt pedig megszeliditettem egy tigrist. Ennyi fért bele a fél délutánba. Vacsi után hazafelé vettük az irányt. A kocsiban nem volt hiszti és altató zene sem kellett.

Nincsenek megjegyzések: