Lilypie Third Birthday tickers

2008. okt. 29.

DÉNES




Pasizós beülés


Jó kis paripám van ugye??










Dénesről már régebben írtam, de ha valaki nem emlékezne akkor megint elmondom, hogy Ő Andris bácsi és Panka néni kisfia és hamarosan kistesója fog születni, akit valószínűleg Tominak fognak hívni. Azért Tominak, mert a Dénes azt szeretné. Meg kell, hogy mondjam, Dénes nagyon bejött nekem. Már ha szabad így fogalmaznom. Utolsó találkozásunk elég régen volt, akkor én még elég picike voltam. Dénes nem igazán mutatott irántam túl nagy érdeklődést, de engem ez egy percig sem zavart. Mindent elkövettem, hogy tudomást vegyen rólam. Pl: Véletlenül elejtettem a dudumat (cumi) hogy aztán a Dénes vissza adhassa. Ezt többször is elismételtem. Hátulról meglovagoltam, vagy éppen hemperegtem előtte a földön. Dénesről ma sikerült megtudnom, hogy befér a szájába egy egész vonat, karikázva eszi a banánt és imádja a tejszinhabot. Remélem hamarosan megint találkozunk, mert nagyon jól éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések: