Lilypie Third Birthday tickers

2008. nov. 19.

csere-bere




Moncsi néni és anya nagyon okos dolgot eszeltek ki. Mégpedig azt, hogy játékokat fogunk csere-berélni. Sikerült eddigi életkénk alatt rengeteg játékot felhalmozni, de a másé mindíg érdekesebb. Ez a csere-bere azért is jó mert nem lesz itthon még több felesleges játék. A cserét a Marci tanuló kutyusával és az én zenélő házikómmal kezdtük. Mondanom sem kell ugye, hogy a cserét követő reggel kerestem a házikót, hogy játszak vele. Pedig legalább egy hete hozzá sem nyúltam. Aztán anya elmagyarázta mégegyszer, hogy a házikó helyett most kutyus van. Azóta sem kerestem a házikót.

3 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Szia Bébikém!Jobban vagy már?Mami üzeni,hogy a sígatyót impregnáló mosószerrel mossátok!
pacsi

Ingrid írta...

Ez nagyon jó ötlet! Én úgy szoktam (mivel nincs kivel cserélni), hogy a játékok fele el vannak rakva, időnként pedig megcserélem őket. Ez is izgalmas azoknak, akiknek nincs kivel csere-berélni :)

Marcipán és Frutti írta...

Cicóóóó:):):)