Lilypie Third Birthday tickers

2008. dec. 4.

Blanka nem játék baba






















Szombaton meglátogatott minket a Mayer család (Blanka, Timi néni, Bálint bácsi). Hú a Blanka olyan pici, hogy néha azt hittem, hogy játékból van. Anyáéknak mindíg rám kellett szólniuk, hogy Cicó vigyázz ott a Blanka és Ő nem játék hanem igazi. Nehéz ezt felfogni mikor hasonló méretű mint a játékbabám. Azért vigyáztam a Blankára, sőt amikor a takaróját a fejére húzta azt levettem róla nehogy ne kapjon levegőt. Nem tudhattam, hogy a Blanka szereti ha be van takarva a buksija. Szóval én mindíg lehúztam a takarót, Ő meg vissza. Amúgy Blancika nagyon jó baba.






Marcipánék is beugrottak egy fél órácskára. Hoztak nekünk almás palit. Jól kihasználtuk azt a kis időt amit együtt töltöttünk. Mintha tudtuk volna, hogy nem talizunk pár napig, mert a Marci beteg lesz.






Gyógyulj meg mihamarabb sülve-főve pajtikám, mert HIÁNYZOL!!!!!!

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Drága Maya! Mi is nagyon jól éreztük magunkat nálatok. Már alig várjuk a hétvégét, Blankával az élen :-)), hogy együtt izguljunk jön-e a Mikulás bácsi :-))

Sok-sok puszika: Timi néni és Blanka