Lilypie Third Birthday tickers

2008. dec. 6.

Éjjel járt nálam











Nem is akárki, hanem a Mikulás. Este anyával kiraktuk az ablakba a csizmámat, hogy ha erre jár a Mikulás, abba rakja amit nekem szánt. Reggelre pedig ott volt az ajándékom az ablakban. Egy zenélő farmot kaptam. Csúcsszuper!!! Van négy ablaka amiben négy különböző állatka van, amik hangot adnak ki ha megnyomom őket. Na de ez mind semmi!!! Az ablakokhoz kulcsok is vannak. A kék ablakhoz kék, a piroshoz pirs...stb. Ha megfelelő színű kulcsot rakok az ablakokba, akkor ki tudom nyitni és kivehetem az állatkákat. Ez nem annyira sikerül még mert még meg kell tanulnom a szineket, meg azt is, hogy piros kulcs, piros ablak...stb. Anyáék segítenek nekem ebben.




Ha minden igaz, akkor ma személyesen is találkozom aMikulással a mikulásházban. Holnap, meg mielőtt még hazautazna, meglátogat itthon engem és a barátaimat.




Izgi!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: