Lilypie Third Birthday tickers

2008. dec. 18.

Én sem vagyok kivétel!


Pedig anyáék azt hitték. Eddig ugyanis nem nagyon voltam olyan pako
lós, rámolós, dolgokat el-el dugogatós fajta. Na ennek az időszaknak vége. Én is mint a többi gyerek, pakolós, rámolós, tépegetős, szértszedegetős eldugogatós gyerek lettem. Anyával nap mint nap megygyűlik a bajom, ugyanis én jól tudom, hogy hol van a dolgok helye, Ő meg nem.
Egésznap pakolok utána.










Elmélyülten teszem a dolgom




Tegnap pl a nedvestörlőket kellett szép sorjában kiszedegetnem a dobozából. A konyhában pedig az edények nem a földön voltak ahogy az kell és azokat kellett rakosgatnom, majd mikor az összes a foldre került bebújtam a szekrénybe. De volt olyan is a héten, hogy anya a mosógépben találta meg a mobilját. Annak ott a helye nem?????










5 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Na végre!!!!

mayertimi írta...

Szia Maya! EGy rendes gyereknek muszáj pakolni, szóval remekül csinálod. És bizony a mobiltelefonnak a mosógépben van a helye :-)) Még lenne egy pár ötletem, de valószínűleg anyádék kinyúvasztanának :-)
Millió puszi, Te drága konyhaszekrényben bujkáló Cicólány :-)

Ingrid írta...

Végreee!!! A Te agyad is fejlődik :DDDDDDD

Ingrid írta...

Nagyon boldog Ünnepet Nektek!

Ingrid írta...

minden rendben? miért nem jelentkeztek????