Lilypie Third Birthday tickers

2008. dec. 9.

A télapó, élőben, nálunk


Vasárnap nagy nap volt. A télapó még mielőtt hazautazott volna, meglátogatott minket. E jeles alkalomból meghívtam a barátaimat hozzánk. A buli előtt azonban még rengeteg dolgunk volt. Elmentünk vásárolni, aztán mikor hazaértünk, anya takarított, karácsonyi dekorációt pakolgatott ide-oda, apa meg ebédet főtött és palacsintát sütött a bulira. Ebéd után Én elmentem csucsózni, hogy kipihenten induljak neki életem első Télapó bulijának. Aztán 4 óra körül elkezdtek szállingózni a vendégek. Név szerint: Emma, aki kicsit jobban fél a télapótól mint kéne, viszon kívülről tudja a hull a pelyhest.
Marcipán: Igen, ő a legjobb barim és issteni volt a sérója.
Flóra: Aki még mindíg mindent megeszik, viszont megtanult egyedül járni, amit nagyon élvez.
Olivér: Emma kisöccse, aki példát mutatva nővérének, beült a télapó ölébe.
Blanka: Blanka volt köztünk a legfiatalabb és szerintem a legjobb gyerek is. Gyönyörű volt a télapós ruhája és Ő sem félt a Télapótól.
Persze mindenki magával cipelte a szüleit.
Szóval voltunk páran. Éppen mindenki belemelegedett az önnfeledt játék ba, amikor végre megérkezett a Nagyszakállú. Énekkel köszöntöttük. Kicsit mindenki megszeppent, Emma félre is vonult, Ő nem volt kiváncsi a nagyszakállúra:) Nekem meg úgy kellett állandóan szólni, hogy itt a télapó, mert észere sem vettem, hogy bejött. Szép kis házigazda vagyok mondhatom:)
Aztán mindenki egyenként odament a télapóhoz az ajándékáért. A bátrabbak beültek a télapó ölébe, a kicsit megszeppentebbek (köztük én is ) pedig anyukájuk öléből szemlélték a jó öreg télapót. Mikor mindenki megkapta az ajándékát, akkor elengedtük a télapót mert hosszú út állt még előtte. Megigérte, hogy jövőre is meglátogat minket.
Télapó elment mi pedig ettünk-ittunk nasiztunk játszottunk. Sajna hamar pancsi idő lett és a vendégeim is szép lassan hazaszállingóztak. Szerintem nagyon jól sikerült kis buli volt. Élveztem a házigazda szerepét.
Télapó!! Mégegyszer köszönjük szépen!!!

2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Szia Maya! Nagyon jól éreztük mi is magunkat, és mégegyszer köszi, hogy találkozhattunk a télapóval. :-))

Ingrid írta...

Hűha :) micsoda élmények :)