Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 28.

Hétvégi termés

Super hétvége áll mögöttem! Azért supi mert péntektől vasárnapig egyfolytában csak a barátaimmal találkoztam. Pénteken Marcipán látogatott meg. Szombaton Blanka barátném. Blanka még mindig nagyon jó baba. Néha észre sem vettem, hogy itt van. Blanka vagy most éli rágcsálós korszakát, vagy egyfolytában éhes, mert mindig rágsált valamit. A cipőjét, habtapit, hütőrágókát vagy ami a keze ügyébe került. Mivel a rágsálásba mindig jól belefeletkezett, volt alkalmam kipróbálni a hordozkáját. Rég volt már mikor az enyémben ücsörögettem. Anyáék meg közben jól kipletyizték magukat felnőttes és gyerekes dolgokról.
A vasárnap kétszeresen is klassz volt. Sőt nem is kétszeresen hanem sokkal többszörösen, de főleg azért mert issstenien sütött a nap és eltudtunk menni sétálni. Aztán meg mire felébredtem már megérkezett a nagyi. Rá nemsokkal meg Marcipánék is. Szóval nem unatkoztam. Marcival tete-partyt tartottunk. Anyáékat lefektettük a földre és ugráltunk rajtuk. Meg közben Marcinak sikerült tapintásilag is megismerkednie anya cickóival. Ezen mindenki jót nevetett. A nagyit sem hagytuk uncsizni. Meséltettük, épitőztettük, vagy csak úgy szeretgettük.

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Nagyon szuper volt a hétvége nálatok, köszönjük szépen mégegyszer.
Ja és nagyon finom sütit sütött Bettyó néni :-))

Sok-sok puszika