Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 6.

Karácsony először

Reggel mikor felkeltem nem mindennapi látvány fogadott a nappaliban. Egy igazi gyönyörű karácsonyfa. Teljesen elbűvölt a látványa. Csak azt nem értem miért nem hagyták anyáék, hogy a golyókat leszedjem vagy összeroppantsam. Még jó, hogy anya elővigyázatosságból csak műanyag golyókat rakott a fára. A délelött sütés- főzésel telt met zsuzsi nagyiék jöttek ebédre. Azán vendégeg ide vagy oda, Én nem voltam hajlandó lemondani az ebéd utáni sziesztámról és elmentem tetikélni. Sikerült is aludnom vagy két órát. Mikor felébredtem kezdetét vette az ajándékozás. Miután mindenki kellőképpen kiörömködte magát, nagyiék hazamentek és mi hármasban folytattuk a szent estét. Mi ekkor ajándékoztunk egymásnak. Szóval igy telt az én első szent estém, amiből ugyan még nem sokat értek, de nagyon jól éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések: