Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 6.

Karácsony harmadszor

A Papáék után Ángyikáékhoz mentünk. A Dédinél szoktak lenni a karácsonyi bulik, de Ő sajnos nagyon beteg lett karácsony előtt, ezért ángyikám csinálka a kari bulit. Én és Apa kicsit késöbb csatlakoztunk a bulihoz, mert a papáéknál annyira elfáradtan, hogy a kocsiban csucsókáltam egyet. Apa meg vigyázott rám. Ezért a Flórával sajna nem sokat találkozhattam, mert mire én felébredtem, Ők már indultak haza mert Floresz teljesen kifáradt. Mondjuk ezt már megszoktuk, hogy általában ellentétesen alszunk:-) A buli középontja természetesem itt is én voltam. Még azért sem szólt rám senki, hogy kipakoltam az egyik ruhásszekrényt. Egy percig sem hagyott a családom unatkozni. De én sem őket!!! Imádom a bulikat!! Szóval szerintem nagyon jól telt az idei karácsonyom. Remélem jövőre (vagyis idén) Ugyanigy teljes létszámban ünnepeljük ezt a gyönyörű ünnepet.

Nincsenek megjegyzések: