Lilypie Third Birthday tickers

2009. márc. 15.

Hétvégi program dömping

Ismét egy szuper hétvége van mögöttem. Pénteken apa már jó hamar eljött a dolgozójából, igy mire felébredtem az ebéd utáni szunyókából, már itthon volt. Gyorsan össze szedtük magunkat, beültünk Artúr autóba és meg sem álltunk a játszóházig. Szerencsére nem voltak túl sokan. Persze mindennel egyszerre akartam játszani és mindent egyszerre akartam kipróbálni, nehogy kihagyjak valamit. Főztem, trambulinoztam, csúszdáztam, mászókáztam, ugrálóváraztam. A legjobban a mászókás ugrálóvár csúszdája tetszett. Jó magasra kellett felmászni és onnan lecsúszni. Anya elengedett, apa meg lent elkapott. Na ez nagyon bejött nekem. Szegény anya. Majd kiugrott a szive a helyéről, nehogy valami bajom legyen. Aztán apa jött velem a magasba és anya kapott el. Igy legalább mind a hárman csúszhattunk. Naggyon-naggyon jól éreztem magam. Anya megigérte, hogy hétfőn is eljövünk és hozzuk magunkkal Flóráékat és Marciékat is ha van kedvük jönni. Na az lesz csak az igazán jó móka!!!!!

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Maya, ez a játszóház szuper lehetett! Ha megtanulok járni, majd engem is elviszel?
Blanka