Lilypie Third Birthday tickers

2009. márc. 2.

Natkó néni kiszabadult

Mivel feloldották az influenza okozta látogatási tilalmat a kórházban, Natkó néni hazajöhetett. Bálintot pedig átszállították másik kórházba. Már sokat erősödött és 1800 g lett. Kb 2 hét múlva, ha már rendesen eszik cumisüvegből és eléri a 2000g-ot akkor elfoglalhatja otthon a gyönyörűen berendezett szobácskáját. Szóval ez alkalomból meg persze azért is mert Zózó bácsinak szülinapja volt, délutáni zsúrra voltunk hivatalosak hozzájuk. Ott volt Mira barátném is. Bár ő még nem nagyon vett rólam tudomást, én azért jót játszottam a játékaiva. A kb két hete tartó nem alvásom miatt nem voltam formában és csak anyát akartam ,ha nem így volt akkor pityeregtem nagyon. Szóval elsőként távoztunk a buliból.


Anya bekapcsolódott a táplálék láncba


Betty néni és Mira



Merci nénivel




Tamás bácsit megrohamoztuk





Anyáva,l már otthon






1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Szia! Iwiwen nekem is írt Nati, és nagyon aranyos és pozitív. Ez tetszik benne. Izgulnak, hogy hízzon Bálintka, de szerintem nem lesz gond. Láttad a képeket Zozó bácsi oldalán? Olyan pindur. Remélem fogjuk majd látni őt, ha megerősödik, nagyobb lesz!