Lilypie Third Birthday tickers

2009. márc. 13.

Rájöttem, hogy vagyok!!!

Azt már tudom egy ideje, hogy én Maya (Manya) vagyok, Anya meg anya,Apa meg apa...stb. Na de az teljesen új számomra, hogy ez a Manya csinál is dolgokat. Ezt elmagyarázom, hogy mindenki értse. kb két napja kezdődött és nem tudom meddig fog tartani :-) Szóval. Mondjuk iszom a teámat. Pár korty után nagy szemekkel ránézek anyára, abbahagyom az ivást magamra mutatok és mondom: -Manya isz!
Anya pedig helyesel, hogy igen Maya iszik. De így van ez az evéssel a könyv olvasással és még kb 80 dologgal. Szóval én egész nap bizonygatok, anya meg egész nap helyesel.

9 megjegyzés:

mayertimi írta...

Ez aranyos :-) Valószínűleg már sejti egy ideje :-) Csak most tudja megfogalmazni! puszi nektek, már várjuk a holnapot!!!

Marcipán és Frutti írta...

De jó Neked,hogy Anya csak helyesel!Az enyém csak ellenkezni tud:Ezt sem szabad,azt sem szabad:(

AdriMárk írta...

Nagyon egyszerű. Kiválasztod azt a hátteret, ami neked tetszik, a modul hozzáadásánál a HTML-kód-ot választod és oda beilleszted a hátterképnek a HTML kódját.

AdriMárk írta...

Remélem érthetően írtam le.

AdriMárk írta...

www.thecutestblogontheblock.com
Rengeteg háttér közül lehet választani. A menü bal oldalánál lehet kiválasztani: free backgrounds:))

Marcipán és Frutti írta...

jó az új design!!!

Ingrid írta...

Ez nagyon klassz! Heléna még nem tudja (vagy nem mondja, hogy tudja)
Mi már létezünk, de ő még csak mosolyog, ha róla kérdezünk :)

A blogkülsőt azt hiszem már megdicsértem, de mindig megállpítom itt magamban, hogy csodaszép lett! :)

mayertimi írta...

Húúúúúúúúúúúú nagyon dizájnos lett a blog! Gratulálunk hozzá! :-))

Bettyó és Maya írta...

Köszönöm a blogbókokat:-)