Lilypie Third Birthday tickers

2009. ápr. 22.

A légy

Még délelőtt történt az eset, de Maya még most is a hatása alatt áll. Kb 40 másodpercre hagytam magára az első kertben, amígy oda raktam a tésztát főni. Arra mentem visza, hogy keservesen sír, dörzsöli a szemecskéjét, az arcát és mondja, hogy lél (légy). Valószínűnek tartom, hogy neki repült egy bögöly az arcának met pici piros pont is lett rajta. Azóta kb 10 percenként eszébe jut a dolog, keserves sírásba kezt és úgy kapaszkodik belém mintha világgá akarnék menni, közben pedig hajtogatja, hogy lél. Az ebéd utáni altatás sem volt egyszerű. Háromszor kellett fél órán belül vissza altatni a légy miatt. Remélem hamar elfelejti, én meg megpróbálom megmagyarázni neki, hogy a légy az nem rossz.

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Szegénykém, dédelgesd meg helyettem is. (én pl. utálom a legyeket :-)))