Lilypie Third Birthday tickers

2009. ápr. 15.

A máfelesség


Betőltésére még vasárnap került sor, de a jó idő miatt felettébb elfoglatak vagyunk, igy nem tudtunk jelenkezni.

Lásuk mi is történi velem mostanában.

Testi és szellemi fejlődésem robbanásszerűen megugrott. Szókincsem is rohamosan bővül, így egyre érthetőbb vagyok anyáék számára.

Szégyenlős lettem és már hisztizni is tudok rendesen. Az eddiginél még jobban anyás vagyok (csak Anya jó, senki más!!!!) és megtanultam futni. Rendeltetés szerűen használom a játszin a csuszdát és a homokozó játékokat. Még ugyan nem tökéletesen, de megtanultam motorozni. Továbbra sem vagyok hajlandó egyedül enni és pohárból inni. Még mindíg tíz fogam van és nem is nagyon mutatkozik újabb fogacska. Az éjszakákat 80%- ban átalszom. Este 8 kor fekszem és reggel fél 8- kor ébredek. Álltalában jó a kedvem sokat nevetek és bohóckodok. Felismerem a szívemhez közel álló embereket és a nevükön szólítom őket. Szívesen játszom más gyerekekkel együtt és nem vagyok írígy. Szeretek irányítani és nem tűrök ellentmondást!!
Szivesen gyalogolok, főleg ha tolhatom a babakocsimat (mármint a játék babakocsit). Legszivesebben egész álló nap lakáson kívül tartózkodnék. Aminek anya nagyon örül. Szóval élem a másfél évesek mindenapjait és remekül érzem magam.

2 megjegyzés:

Claudia írta...

Ez egy nagyon cuki beszámoló volt! Ügyes nagylány vagy már! Szuper jó lehet máfelessnek lenni, és amint a kismadarak csiripelték, ma még az egyik kis barátnődet is meglátogatod! Jó játszizást nektek!

mayertimi írta...

Hello!
Dettó velünk is ez a helyzet, alig van időm a blogra, sokszor egyszerre felteszek mindent és egy hétig nem is foglalkozom vele, mert nincs időm.
Maya bébi, pedig már nem is olyan bébi. Atya világ, röpül az idő! Lassan azt veszem észre, hogy középkorú leszek, vagy nagyi :-))
Várunk Benneteket!
Csocsi csajok!