Lilypie Third Birthday tickers

2009. máj. 21.

Az Apukám és a kávé

Egy nagyon aranyos és egyben vicces történetet szeretnék most megosztani veletek, hogy mindenki lássa, mennyire jó fej az én anyukám.
Szóval anya múltkor az egyik közeli boltban (Aldi) vett egy kávéfőzőt. A boltban vett hozzá kávét is. A vásárlást követő reggelen, főzött apának kávét, aki nem éppen volt elragadtatva a kávé ízétől és megkérte anyát, hogy vegyen normális kávét ha vásárolni megy. Anya szerint semmi gond nem volt a kávéval de azért teljesítette apa kívánságát és vásárolt egy igen jófajta kávét. Eljött a másnap reggel és anya ismét kávét főzött. De nem a jó fajta kávéból hanem a régiből. Kiváncsi volt apa észre veszi- e. Bevitte apának a kávét és várt. Apa belekortyolt a fekete nedübe és megszólalt
-Ég és föld
Anya alig bírta visszatartani a nevetést de azért uralkodott magán nehogy lebukjon.
Apa azóta is a régi kávét issza és azóta is izlik neki. (lassan egy hete)
Anya ma este viszont nem birta tovább és elmondta apának gonosz kis tettét. Apa szerencsére jót nevetett rajta.
Hát ennyire jófej az én anyukám:-)

4 megjegyzés:

kriszta80 írta...

:-D Nagyon jót kacagtam ...

mayertimi írta...

Bocsi Maya, most anyának írok :-))

Tisztára előttem van Kornél ahogy ezt mondja neked :-))))
Én is jót kuncogtam itt magamban, ez olyan Bettyós huncutság volt :-))

Marcipán és Frutti írta...

nE BÁNTSÁTOK pINGVIN BÁCSIT:):):)

Claudia írta...

Ez nagyon aranyos volt! Hihihihi