Lilypie Third Birthday tickers

2009. máj. 27.

Maszatos nap

Az van kéremszépen, hogy megint takonypóc lettem. Egy hónap alatt ez a második. Éppen, hogy kilábaltam belőle és kijött két fogam, most kezdődik minden előről. A 18 hós oltásra is a héten akartunk elmenni, de úgy tunik ez meghiúsult. Eléggé nyűgösen hisztisen telnek most a napjaink és még játszira sem mehetünk, mert anya soha nem visz ha takonypóc vagyok. Nem szeretné, hogy mások elkapják tőlem. (Jó lenne ha más is így tenne, szokta mondani anya, mert elég gyakran vannak nem kicsit taknyos gyerekek a játszin.) Szóval kénytelenek vagyunk egymást szórakoztatni itthon. A maszatolás reggel kezdődött amikor lajzoltam. Mindnen minden csupa tollfirka lett véletlenül. Aztán délután végre megéheztem (addig szinte 0 kaja) és tétát követeltem anyától. Kaptam is, de nekem csak a tejfölös kellett és kizárólag kézel. Aztán kimentünk a kertbe ahol "véletlenül" keletkezett egy pocsolya amit én jól ki is használtam egy kis dagonyára. Anya egy darabig hagyta, hogy sárfürdőt vegyek, de a teljes végkifejletet már nem várta meg. Gyorsan bedugot a fürdőkádba és jól kiáztatott. Így történt, hogy az esti pancsi tegnap nálunk délután 5 kor volt.




















3 megjegyzés:

Claudia írta...

Az aktivitásodon és a képeken szerencsére nem látszik, hogy a takonypóc-kor megviselne! És egy gyerek milyen is legyen, ha nem maszatos??? Most még nyugodtan megteheted, és anya is jófej, hogy ezt hagyja! :-)))) Cuki vagy a kis kalapodban!

mayertimi írta...

Gyorsan gyógyulj meg Maya!!!
A sarazás klassz dolog, bár felnőtt fejjel kicsit másképp látom ... de anno én is imádtam tapicskolni, dagonyázni a sárban :-))
Blanka meg különösen fogja szeretni, virágföldet piszkálni, enni is szeret :-))))))

Zsófikáék írta...

Kis maszat Panna :) Jó fej anyud van,hogy megengedi a sarazást.Az én anyum is megengedte a multkor de nem minden szülő ilyen ám. Gyogypuszi záport küldünk.