Lilypie Third Birthday tickers

2009. jún. 3.

Eső áztatta gyereknap

Sajnos ezt a gyereknapot eléggé elmosta az eső. Reggel ugyan még nem esett ezért reggeli után, felvettük a mamát és célba ettük a hősök terét, hogy ott találkozzunk Flóráékkal. Még Flóráékra vártunk addig lovacskát simogattam és helyben sült pozsonyi kiflit majszoltam. Nagyon vártam már, hogy találkozak a Flórával, mert 3 hete nem láttuk egymást. Flóra ugyanis bölcsis lett. Jól elfárszthatta a bölcsi egész héten, mert amikor megérkeztek éppen aludt és még az ágyú dörgésre sem ébredt fel. Pedig még kiflit és puszit is adtam neki. Ennyit az egymással való játékról. Mire felébredt eleredt az eső és indulhattunk haza. De még mielőtt elredt volna az eső, nagyot sétáltunk az Andrási úton a kirakodó vásárban. Még egy bohóc doktorral is találkoztunk és vettünk tőle lufit. Miután felébredtem az ebéd utáni alvásból, kimentünk a közeli ligetbe és végre felavathattam a még ősszel vásárolt esőruhámat. Igazán jót pocsolyáztam és alig lehetett haza hozni, mert annyira élveztem. Hát így telt az én második gyereknapom.

Nincsenek megjegyzések: