Lilypie Third Birthday tickers

2009. jún. 18.

Gyerekszigeten jártunk

Vasárnap végre jó idő volt és ki tudtunk menni a gyerekszigetre. Már előző héten is szerettünk volna kijutni, de az időjárás nem volt megfelelő egy szabadtéri programhoz. A szigeten találkoztunk Flóráékkal és a délelőttött velük töltöttük. Szerencsére Flóra most nem aludt. Tomboltunk szivacsokkal teli medencében, jártunk labirintusban és kötelek között majd egy játszóház szerű sátorban. Végül pedig együtt ebédeltünk. Ebéd közben tettem egy olyan dolgot, amire senki nem számított. Flóra tányérjáról elvettem egy szelet husít és visza sem adtam neki. Apa örült, Anya meg rosszul volt, husit eszem. Na jó. Nem vittem túlzásba a dolgot, mert 3 falat után elegem lett belőle. Krumpliból viszont Flórának köszönhetően degeszre ettem magam. Azt hitte én vagyok a játékbabaája és folyton csak etetett. Ebéd végeztével elköszöntünk Flóráéktól mert ők mentek haza én pedig a babakocsiba tetikélni. Nagy alvás nem volt, kb 25 percet sikerült aludnom. De így legalább pont felébredtem a Katáng koncertre. A koncert felénél kb Bálint barátom is megérkezett a szülivel. Szerintem neki is tetszett a koncert. A koncert után már nem vágytunk a nagy emberforgatagra és elmentünk a játszótérre. Na it sem voltak kevesebben, de záróprogramnak tökéletes volt. Ekkor már annyira fáradt voltam, hogy direkt kavicsokat dugdostam a szandimba, majd mentem hol Aphához, hol Anyához, hogy ÓÓÓ kavics.
Anyáék meg nem győzték a szandimat levenni, kavicsot kiszórni, szandit visszaadni és kezdeni előlről 2 perc múlva. Kb a 6.-7. kör után indultunk haza. Ha az időjárás engedi hétvégén is kilátogatunk a szigetre meeeeert annyira jóóó!

1 megjegyzés:

Andzi írta...

De jól hangzik ez a gyereksziget:-) Helyileg hol van?