Lilypie Third Birthday tickers

2009. aug. 5.

Első fagyi

Hajnali 4 óra van. Elég húzós az éjszakánk. Cicó fél óránként ébred és sír. Szinte órát lehetne hozzá igazítani. Ez megy kb éjfél óta. Nem csodálkozom rajta, ugyanis 4 szemfoga jön egyszerre. Nincs értelme vissza aludnom, meg nem is tudok, szóval gondoltam behozom a hétvége lemaradását. Abba bele sem szeretnék gondolni, hogy holnap, hogy fogom magam érezni. Ráadásul egy nem túl jól sikerült szív uh miatt még a kávéról is le vagyok tiltva. Na de nem erről akartam írni, hanem arról ,hogy:
Vasárnap megint a Rukkel tónál kötöttünk ki és Maya itt kapta meg élete első fagyiját. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem evett még soha fagyit, de eddig csak picikét kapott a miénkből a tölcsérébe. Most viszont kapott egy egészet. Nem tudta megenni teljesen, sőt talán a felét sem, szóval sajnos be kellett segítenem neki és még a Flórának is jutott :-) Imádtam ahogy ette. Elbűvölő látvány volt, hogy mennyire élvezi, kóstolgatja, ismerkedik vele. Megint sikerült magunkat nagyon jól érezni a tónál. Maya jóvoltából még iszap pakolást is kaptam. Egy szavam sem lehet:-)




















3 megjegyzés:

Claudia írta...

Szia! Annyira jól hangzik ez a Rukkel-tó, hogy lehet, hogy egyszer ellátogatunk oda!
Édes Maya a kis fagyijával, de látom került mindenhova, de hát ez is a nyár előnye! Hmmm, most úgy megkívántam én is a fagyit!

mayertimi írta...

Szia Bettyóka!

Sajnálom, hogy nem lehet jó a szív uh. Most mi lesz? Gondolom azért nem az a megoldás, hogy ne igyál kávét. Mást nem javasolt a doki?

Maya, nagyon cuki, és ez a fagyizás ... imádni való :-))

Pusz

Bettyó és Maya írta...

Sziasztok csajok!
Timike!
Nem nem csak annyi, hogy nem ihatok kávét. 17. én kapok egy 24 órás ekg -t. Egész nap rajtam lesz. Az eredmány pedig 24.- én lesz meg. A kávéról meg azért tiltottak le mert az emeli apulzust. Én meg azt hittem bután, hogy az a vérnyomást emeli. Szóval most ennyit tudok mondani.

Clau!
Ha még idén lesz időtök tényleg menjetek ki a rukira mert szupi.
Este tényleg hívlag csak még nem állt össze a minket váltók kiléte.