Lilypie Third Birthday tickers

2009. szept. 23.

Mint derült égből a villámcsapás

Úgy érkezett meg hozzánk a Hiszti és a Dackorszak. Tudtam ,hogy nem ússzuk meg (miért is tennénk) és mi sem vagyunk kivételek, na de, hogy ilyen hirtelen jön arra azt hiszem nem voltam felkészülve. A kisangyal Maya ilyenkor átváltozik kisördöggé. Sír, lefekszik a földre, toporzékol, rosszabb esetekben sikít és üvölt. Én meg csak pislogok, hogy Jézusom Ő tuti, hogy az én gyerekem? Ilyenkor próbálok terelni, beszélgetni vele, vagy éppen felemelni a hangom ha már semmi nem használ. Közben pedig megszakad a szívem és sirhatnékom van, de nem teszem. Tanulunk most mind a ketten. Én türelmet, Ö pedig, hogy meddig mehet el. Nehéz időszak áll előttünk, de, hogy kicsit könnyebbé tegyem a dolgot, taktikázok.
-Figyelek a jelekre (már ha vannak) és megelőzöm
-Próbálok minnél kevesebb NEM-et mondani. pl: nem azt mondom, hogy Nem mehetsz ki a kerbe játszani, hanem azt, hogy ha megreggeliztél kimehetsz a kertbe játszani. Általában bejön.
-Előre figyelmeztetem. pl: szólok, hogy még picit játszhat, de aztán megyünk aludni.
Ha ezen taktikák ellenére mégis bekövetkezik a dolog akkor azt próbálom kezelni és megszüntetni. Nehéz, be kell, hogy valljam. Főleg ha már mindet kipróbáltam és mégis kudarcba fulladt a dolog. Ilyen szerencsére még csak egyszer volt.
Szóval most gyűrjük egymást az én kis Angyalommal

3 megjegyzés:

Andzi írta...

Olvasd el, hátha segít kezelni a hisztiket. nekem használ, mondjuk nem mindig:-)
http://www.babafalva.hu/hp/a-dackorszak-avagy-a-gyermekkori-hiszti/

Bettyó és Maya írta...

Köszi Andzi, már olvastam. Lassan kiolcasom a Netet:-)

mayertimi írta...

Sziasztok Drágáim!

Csak most van időm olvasni benneteket, mert ma jó háziasszony és anyuka voltam és nem ültem gép előtt :-))
Miket olvasok??? Maya hisztizik??? Áááá az biztos nem ŐŐŐŐ! :-)) Egyébként mindent nagyon jól csinálsz, én is kiolvastam egy hisztis gyerek kezelési kézikönyvet :-))) és ez a lényeg, tömören és velősen. Türelem, sok sok szeretet. Mert éreznie kell, hogy mindezek ellenére Te imádod, őt és bármikor szüksége van rád, hozzád mindig oda mehet. Mert ők anyából töltődnek fel!
Szóval próbálkoznak, feszegetik a határokat. Sok erőt és türelmet, örökké tartó szeretet neked/nektek.