Lilypie Third Birthday tickers

2009. okt. 6.

Családépítő hétvége 1

A hétvégénket család építés céljából Mezőkövesden és környékén töltöttük. De ne ám hármasban, hanem hatosban, Makáékkal együtt. A bázisunk a Hajnal hotel volt, innen kirándultunk jobbra-balra. Makáék már csütörtökön elutaztak, mi pedig pénteken mentünk utánuk. Megérkezésünk és kicsomagolásunk után, Egerbe mentünk sétálni és ebédelni. Majd a szépasszony völgybe vettük az irányt. Ide már apával együtt Makáékkal egy autóban utaztunk, mert anya visszament a bázisra, hogy a masszőr bácsi jól megmasszírozza egy nagy adag csokival. Mire anya végzett mi is megérkeztünk és mehettünk is vacsizni. Nem mondom, hogy nem okoztunk feltünést az étteremben. Maka pl kommandózott az asztalok alatt, hason csúszva. Én meg mindíg arra a székre akartam ülni ami éppen foglalt volt. Mindennel foglalkoztunk csak a vacsival nem. Anyáék csak fogták a fejüket. Jobbnak is látták gyorsan lefektetni minket. Ám itt még koránt sem ért véget a nap. Legalábbis a mi szobánkban. Nagyon jön a fogam, ezért nem aludtunk semmit sem éjszaka. folyt köv.