Lilypie Third Birthday tickers

2009. okt. 12.

Két éves lett !!!!

Felragyogott a Nap is, mikor megszülettél,
Miként az én szívem, amikor rám néztél.
Ott, abban a percben megváltozott minden,
Gyémántként ragyogtad be eddigi életem

Boldogságot hoztál picinyke kezedben
Olyan érzést, mellyel szárnyalhatott lelkem.
Egyetlen mosolyod elvarázsolt engem
Megnyugtatta aggódó, anyai szívem.

Akkora kincs vagy, melyről álmodni sem mertem
De itt vagy, szinte el sem hiszem, köszönöm Istenem!
Vigyázni fogok rád, mert te vagy a mindenem
Az én picike kislányom

Mosolygós gyermekem!

11 megjegyzés:

Zsófikáék írta...

Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre, a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott, az élettől egy csodaszép kislányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt, elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban, s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte, s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét, s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt, s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya, s érezte, élte már nem volt hiába!"
Isten éltessen nagyon nagyon sokáig egészségben boldogságban. :-)

Andi,Leila írta...

Isten éltessen Nagylány!!

Marcipán és Frutti írta...

Drága Cicókánk!Isten éltessen!Remélem még nagyon sokszor ünnepelhetünk együtt Veled!Kicsit olyan,mintha a mi gyerekünk is lennél!Mindig különleges helyed lesz a szívünkben.Köszönjük,hogy ismerhetünk,köszönjük hogy felvidítod a napjainkat,köszönjük,hogy jó pajtása vagy Marcinak!Nagyon szeretünk!Marci,Moncsi,Ata

Claudia írta...

Drága Maya! Születésnapod alkalmából kívánok neked felhőtlen gyermekkort, sok nevetést, számtalan boldog órát! Sok puszit küldök,
Clau

AdriMárk írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!

mayertimi írta...

Drága Maya!

Nagyon boldog születésnapot kívánok! Jól elérzékenyültem ezen a videon, annyira szépek vagytok együtt! Szeressétek egymást, legyek mindig nagyon boldogok!
Millió puszit küldünk:
Blanka, Timi és Bálint

Ricsimanó és Kriszti írta...

Kedves Maya!

Mi is nagyon boldog 2. születésnapot kívánunk Neked! Maradj mindig ilyen huncut és vidám, mint amilyen eddig voltál és okozz még sokkal több boldog percet a Szüleidnek!

Isten éltessen még nagyon-nagyon sokáig!

Bettyó és Maya írta...

Mindenkinek köszönjük szépen, hogy gondoltak ránk.
Moncsi:Köszönjük, hogy az életetek részesei lehetünk. És most én mondom, hogy megharaplak...

Bettyó és Maya írta...

Timike!
Én akárhányszor végignézem elérzékenyülök. Ma szerintem már 10 szer biztos láttam. Puszi.

Regi írta...

Drága Maya!

Nagyon boldog 2. szülinapot kívánunk!!! Légy mindig ilyen mosolygós Anya kicsi Lánya! :)

Végigsírtam a videót! :) (ezek a hormonok...)

Sok puszi:
Regi+Emma és Bendike

Ingrid írta...

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT MAYA!!