Lilypie Third Birthday tickers

2009. okt. 11.

Migrén és meglepi party


Enyhe fejfájással és rossz közérzettel indult a szülinapom reggele. Nem vettem be gyógyszert, mert nem szeretek gyógyszert bevenni, meg nem is volt itthon. Gondoltam magától is elmúlik majd. Ahogy telt a napunk, nemhogy múlt volna a fájdalom, hanem inkább még erősebb lett. Közben persze vásároltunk Maya szülinapi zsúrjára, meg főztem és játszottunk. Ebéd után Mayát leraktam aludni és én is pihentem kicsit hátha jobb lesz. Mire Maya felébredt nekem már tényleg elviselhetetlen volt a migrénem. Aki tapasztalt már ilyet, az tudja miről beszélek. Még a pislogás is fájt, hányingerem volt szédültem és rosszul voltam a gondolattól is, hogy még el kell mennünk Maya szülinapi zsúrjának a helyszínére elintézni a papírformákat. Ráadásul este f7-re, ami egyenlő azzal, hogy ülünk a pénteki dugóban. Végül sikerült rávennem magam, hogy elmenjünk gyógyszertárba amíg Kornél hazaér. Bevettem a gyógyszert és fél óra múlva kutya bajom sem volt. (Hamarabb is megtehettem volna és akkor megspóroltam volna egy egész napi szenvedést). Szóval gyógyszertárból rohanás haza, itthon Kornélt megvártuk és indultunk papírformákat rendezni. Betoppantunk a helységbe és a papírformák rendezése helyett egy meglepi szülinapi buliban találtam magam. Komolyan mint a filmekben.:-) Az összes barátunk ott volt. (kivéve akik nem, de Ők jó alibivel rendelkeztek:-)
Olyan aranyos volt mindenki. Komolyan meghatódtam. Mindíg is szerettem volna meglepi bulit. Hát ez most tényleg az volt. Bár visszagondolva azért voltak egyértelmű jelek, de az meg kit érdekel. Super ajándékokat kaptam, de a legnagyobb ajándék számomra ez a buli volt. Bébickém köszönöm szépen!!!!!! Nem is tudom, hogy a rengeteg munkád mellett, hogy jött ez össze?
És köszönöm szépen Kornél nevében is a segítségeket. Moncsinak, hogy hozott a Mayának vacsorát és nekem nem kellett idegeskednem, hogy vajon mit fog enni a gyermek(Kicsit
ismer??)
Anita uncsitesómnak, hogy szervezkedett(Igy megbocsájtható, hogy a telefonba nem kívánt boldog szülinapot:-)) Natkóéknak a kést. (Enélkül haraptuk volna a tortát) Tamáséknak, hogy fotóztak (remélem még idén megkapjuk a képeket:-) A többieknek a díszítést és lufifújást.Szerintem mindenféle szempontból tökéletes volt a party. A gyerkőcök tudtak játszani, hiszen ismert terepen mozogtak (Ide járunk csiri-birire). Mi felnőttek tudtunk nyugodtan beszélgetni, elfértünk kényelmesen és nem kellett takarítani sem:-)
Hát így telt az én szülinapom. Bővebb fényképes beszámolóval is jövök majd, ha ideérnek a képek.

4 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Nagyon szívesen.Jó volt látni a meglepett majd meghatódott arcodat:)

mayertimi írta...

Sajnálom, hogy nem lehettünk ott, de van alibink :-))
Még egyszer Isten éltessen :-)) A többit mailben :-) Puszi

Zsófikáék írta...

Jajj de jó kis csoport kép. Nagyon szuper lehetett. Nekem még soha sem volt részem ilyen meglepiben. Drága páromnak holnap lesz a 30. szülinapja ( egy napon született a kis Drágáddal,csak éppen) én szerveztem neki egy kisebb meglepit de csak családi körben. 3 éve viszont barátikörben csináltam egy meglepi bulit amit a félkész tetőterünkben rendeztünk meg. Meglepődött s örült :-)

Claudia írta...

Nagyon sok boldog szülinapot kívánok!!! Várom a képeket! :)