Lilypie Third Birthday tickers

2010. jan. 5.

2009 utolsó napja

Mayátlanul telt. Legalábbis nekünk szülőknek. Bálványosra mentünk szilveszterezni egy szuper kis csapattal Natkóék vidéki házába. Maya pedig itthon maradt Anyukámmal. Sokat vívódtunk rajta, hogy elvigyük-e magunkkal, de végül úgy döntöttünk sokkal jobb mindenkinek ha itthon marad. Végül is csak másfél napra mentünk és igy nem kellett bepakolni a fél házat, anyukám szabadon élvezhette a Nagymamaság minden örömét és nekünk is volt alkalmunk kikapcsolódni. Nagyon kellemes másfél napunk volt. A szilveszter estét átbeszélgettük és rengeteget nevettünk. Meg persze ettünk. Asszem lencse és süti mérgezést kaptam:-) Az elseje is nagyon jó hangulatban telt. Nem is tudom mikor nevettem ennyit utoljára. Maya persze nagyon hiányzott és még lelkiismeret furdalásom is volt párszor, hogy nem vittük magunkkal, de nem tudtunk volna ennyire kikapcsolni ha velünk lett volna. Igy volt ez jó ahogy volt. Kora este indultunk haza, így mire hazaértünk Maya már aludt. Azt hittem nem is találkozom vele csak reggel, de változott a program. A kisasszony elkezdte kinöveszteni a két alsó nagyrágó fogát, ezért volt jó néhány találkozásunk egymással az éjszaka folyamán. Szóval napok kérdése és 18 fogúak leszünk:-)

2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Boldog új évet nektek :-)) Szerintem nagyon jól döntöttél, de ezt beszéltük telefonon is, hogy kell egy kis szabadság az embernek (anyukának :-))
Érdekes nekem is hiányzott Blanka, de nem volt lelkiismeret furdalásom, talán azért mert mindenki otthon hagyta a gyerekét. Ha ott lett volna más baba akkor elképzelhető, hogy rosszul éreztem volna magam.
Örülök hogy jól telt a szilveszter, sok puszi nektek. És most már muszáj lesz találkoznunk!!!!!!!!!!

u.i.: jó a hajad, tetszik a frufrud :-))

Zsófiék írta...

Szépek vagytok :-)