Lilypie Third Birthday tickers

2010. febr. 10.

Én és kicsi Én:-)


8 megjegyzés:

mayertimi írta...

mint két tojás :-)

Regi írta...

Mondtad, hogy olyan, mint Te kicsiben, de hogy ennyire hasonlítotok, azt nem gondoltam! :)

LiliNortianyu írta...

Aztaa!Totál egyformák vagytok!

Ricsimanó és Kriszti írta...

Tényleg hogy hasonlítotok! Nem vagytok véletlenül rokonok:)?

Era írta...

Tényleg, mint a testvérek! Pedig azt mondják a lányok az apjukra hasonlítanak,de mintha most ez nem annyira jött volna be, külsőleg legalábbis:)

Ingrid írta...

Te jó ég!!! :)))
Bámulatos! nagyon tetszik!!!!!! Mindketten nagyon szépek vagytok!

Zsófiék írta...

Aztaaaaa!!!!!! Mondják ,hogy Zsófi hasonlit rám de közel nem ennyire mint Maya rád. EZ FANTASZTIKUS. Nagyon szépek vagytok!!! :-)

Bettyó és Maya írta...

Sziasztok!
Köszönöm szépen az elismerő szavakat. Számomra is megdöbbentő néha a hasonlóság. Anyukám azt mondja, Maya pont olyan mint én voltam kicsinek, csak picit hisztisebb változatban. :-)