Lilypie Third Birthday tickers

2008. márc. 19.

Házibuli Forró Marcipánnál







A kedden elmaradt Marci házibulit tegnap pótoltuk be. Mondanom sem kell fergeteg party volt. Mindenki nagyon jól érezte magát. A fotón úgy tünik mintha nekem nem lett volna nagyon jó kedvem, de a látszat csal. Anyukáink is nagyon jókat derültek rajtunk. Ebéd utáni alcsi után indultunk a Marcihoz. Előtte még felvettük otthon Zitus nénit Emmát meg Olit. Oli pocaklakó még. mikor megérkeztünk Marcipán barátom éppen büntiben volt, mert kiborította Puszi kutya vizét. Gondolom nem első eset volt. Miután kiengedte anyukája a rabságból, Emma jól megszeretgette, aminek nem volt túl nagy sikere Marci számára. Emma kicsit rámenős. Nagyon tud szeretni!!!!!!!! Ezt nekem is sikerült megtapasztalnom a nap folyamán. Marci birodalmában folytatódott a buli egészen uzsiig meg utána is még. Én még kicsi vagyok ,de engem is bevontak a barátaim a játékba. kisebb-nagyobb sikerrel. Uzsi után én csucsóztam egy picit mert eléggé elfáradtam a nagy játékban. Ébredésem után még volt játék bőven. a fotók többsége és a videók is akkor készültek. Ez a fél óra volt a party csúcspontja. miután mindenki elfáradt rendesen haza indultunk. anyával még haza fuvaroztuk Emmáékat és fürcsire éertünk pont haza. itthon úgy fel voltam dobódva, hogy alig akartam elaludni. Aztán éjjel még anyának koncertet is adtam f2-től n3-ig.

Nincsenek megjegyzések: