Lilypie Third Birthday tickers

2008. márc. 16.

Vendégeim voltak




Szombaton ismét vendégeim voltak. Név szerint a Nati néni, Zozó bácsi és Millinghoffer Sanyi bácsi. A Nati néni nagyon aranyos, jókat játszott velem. Mondta pl azt, hogy "Há pityipű". Ez nekem nagyon tetszett. A Zozó bácsinak meg szépen csillogó villogó valami volt a kezén, azt nagyon szerettem volna megkaparintani. Nem is értettem, hogy Ő miért nem akar folyton azzal játszani meg a szájába venni. Mi értelme van annak, hogy csak ott van a csuklóján? Óra vagy mi. Legalább is anyáék azt mondták folyton, hogy nézd hogy tetszik a Mayának a Zozó órája A Sanyi bácsival nem kerültem közelebb kapcsolatba, szerintem félt tőlem. De azért egyszer a kezébe vett és nem volt semmi probléma. Nem haraptam meg. Nagyon jól sikerült kis nap volt szerintem

Nincsenek megjegyzések: