Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 28.

Beteg



A jó hétvége után, egy nem annyira jó hét kezdet. Már hétfőn gyanús volt nekem a Maya. Mondtam is az anyukámnak, hogy szerintem beteg lesz. Ezzel nem az ördögöt akartam a falra festeni, csak ismerem a saját gyerekemet. Amikor pedig hétfőn éjjel sokszor meg kellett látogatnom a szobájában, szinte biztos voltam a lappangó kórban. Tegnap már alig evett és nagyon nyügös volt napközben. Aztán este 9 körül elkezdődött az ingajárat. Hálószoba és Mayaszoba között. Szinte semmit nem aludtunk. Szegénykémet úgy sajnálom. Folyik a könnye a nózija és a nyála patakokban. Valószinü a tizedik fogacska a ludas, bár nekem is fáj a torkom és folyik az orrom. Pedig nem jön a fogam.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj jobbulást a kis Drágának.Repülnek a gyogypuszik!!!

Bettyó és Maya írta...

Köszönjük szépen! Ránk férnek azok a puszik!!!!

mayertimi írta...

Szia Drága Maya!
Jobbulást kívánunk neked, nagyon szomorkás vagy a képeken. De ne aggódj, gyorsan meggyógyulsz és újra játék és mókázás lesz a napod.

Sok-sok puszikát küldünk!

(én is nagyon félek, hogy Blanka ne legyen beteg ... állítólag már itt van az influezna, jó lenne nem meg kapni)

Claudia írta...

Szia Mayácska!
Így ismeretlenül is jobbulást kívánok! Gyógyulj meg gyorsan! Puszi
Claudia

Marcipán és Frutti írta...

Hogy vagytok Csajszikáim?Vasárnap OK lesz?cupp-cupp!

Névtelen írta...

Mizujság Maja baba? Remélem már jól vagy!

Névtelen írta...

Remélem már jól van a kisDrága!

Marcipán és Frutti írta...

Hahó Mindenki!Cicóéknál nincs net azért tűntek el,de már orvosolták a problémát,úgyhogy hamarosan...