Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 5.

Meggyógyultunk











Nem azért voltunk eltűnve mert beteg voltam, csak éppen szünetelt itthon az internet. Anya nagyon mérges volt miatta. Na mindegy a lényeg,hogy probléma elhárítva és közben nekem is sikerült meggyógyulnom. Igazából nem is voltam sokáig beteg és az is inkább a 10. fogacskám miatt volt, ami persze azóta sem jött ki, pedig már tényleg csak hajszál híja. Sokkal nagyobb katasztrófa az ami a babámmal történik napok óta. Állandóan fejét veszti szegény. Én meg ettől sokkot kapok és sírva viszem a baba fejet az első embernek akit itthon meglátok. Nem nagyon tudom kezelni ezt a helyzetet, ezért anyáék azt tervezik, hogy amikor nem figyelek akkor kiiktatják a babát a játékaim közül. Sajna nem lehet megcsinálni mert már annyira kilazult a sok fejvesztéstől a nyaka. Kaptam is ma egy másik babát, de nem vagyok tőle elájulva, ugyanis ez nem csinál semmit amikor megitatom. Szóval ilyen hadi állapotok uralkodnak most nálunk.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj Maja! Sajnálom a babádat :-( Micsoda fejetlenség :-))) Remélem kapsz egy olyan babát mint ez volt.... milyen is volt ez a baba? Megirod nekem ,hogy mit csinált?
Zsófika

mayertimi írta...

Szia Maya!

Örülök, hogy már meggyógyultál és van már otthon net.
Hááát csak megjavul majd az a baba, vagy egy helycserés támadással lesz egy új ;) Én biztos vagyok benne, hogy lesz helyette egy szuper babóka :-)
Puszillak drága!