Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 8.

Mászóka







Tegnap eljött délután hozzánk Flóra az anyukájával. Flóra még mindig nem szokott le a Mindent megeszek ami a kezem ügyébe kerül szokásával. Sőt! Új dolgot talált ki magának. Kirágja atávirányitóból a gombokat. És ez komoly. Szóval gyorsan elpakoltuk az összes távirányitónkat. Ezen felbuzdulva, én is új dilit találtam ki magamnak. Mászókának kezdtem el használni a játéktárolómat, amit mellesleg a Jézuska hozott. Na most már a szobámban sem tudhat anya biztonságban.

2 megjegyzés:

Ingrid írta...

Nagyon klassz kis tárolóid vannak! szerintem nem túl biztonságos ez a mászókázás, Anya is, én is nyugodtabbak lennénk, ha gyorsan el is felejtenéd :)

mayertimi írta...

Szia Maya bébi!

Nagyon klasszak ezek a tárolók, remélem majd Blancikának is lesz egyszer ilyen!
De azért a mászókázást a játszótérre hagyd, nem kell anyáéknak egy szívinfraktus :-))
CSocsi
Timi