Lilypie Third Birthday tickers

2009. jan. 7.

Nagyi a túsz







Karácsony után pár nappal, pontosabban 30.-án, anyanagyi eljött hozzánk, hogy túszul essen. A fogvatartó én voltam. Nagyinak 3 napig kellett raboskodnia és minden kivánságomat teljesitenie, ugyanis anyáék elutaztak sielni. Anyától ez nagy teljesitmény volt, hogy 3 napig nem látott, mert ő nem az az engem lepasszolós fajta. Ki is volt borulva rendesen. Aztán az sms-ek gyakoriságából éreztük a nagyival, hogy apával belejöttek az engem itthonhagyásba:-) Egyik np Zsuzsi nagyi is ellátogatott kis időre hozzánk. Anyáék állitólag szuperül érezték magukat. Jó volt a szállás a kaja és a társság. A társaság pedig marcipán szülei, balázs bácsi, Anga néni és Szegitomi bácsi volt. Én is szuperul éreztem magam a nagyival és legalább mostmár anyáék is tudják, hogy bármikor rábizhatnak minket egymásra.

2 megjegyzés:

Ingrid írta...

Hú de jó lehetett :)
Neked is, nagyinak is és Anyéknak is :)

Bettyó és Maya írta...

bizony-bizony mindenkinek supi volt