Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 10.

Benjamin Button Különös Élete

Na ezért a Filmért érdemes volt elmenni moziba. A majdnem 3 órás film nekem alig tünt egy órának és szivesen néztem volna még tovább.

"Nem mindennapi körülmények közt jöttem a világra."Ezzel a mondattal kezdődik Benjamin Button különös élete című film, melynek alapcselekményét egy 1920-ban megjelent F. Scott Fitzgerald elbeszélés adja. Már az eredeti történet is különös volt, mégpedig azért, mert egy olyan emberről szól, aki megszületésének pillanatában nyolcvan éves, aztán pedig az idő múlásával egyre fiatalabb lesz. Mindazonáltal egy dologban nagyon hasonló a hétköznapi emberekhez: ő sem képes megállítani az időt. 1918-ban születik New Orleansban, közvetlen az első világháború befejezésének pillanatában, és hosszú élete egészen a 21. századig tart. Az irodalmi alkotásból készült film azt meséli el, hogy ez a nem mindennapi figura, aki élete során a világ számtalan helyén megfordul, miképpen fedezi fel és veszti el a szerelmet; valamint, hogy milyen módon tapasztalja meg a boldogságot, a szomorúságot, illetve mindazokat a dolgokat, melyek időtlenek.

Még mindíg a film hatása alatt állok. Olyan szép és megható volt. Azok közé a filmek közé tartozik amit még jó sokszor meg fogok nézni. Nem tagadom potyogtak a végefelé a könnyeim. Amikor vége lett a filmnek úgy tünk senki nem akar felállni és hazamenni. Mindenki csak ült és gondolataiba merült. Tényleg csak azt tudm mondani, hogy aki teheti nézze meg.




5 megjegyzés:

mayertimi írta...

Szia!
Ugye mondtam! Mi még másnap is erről beszéltünk, este pedig alig tudtam elaludni mert ezen kattogott az agyam. Anyósomékat is elküldtük, ő elég érzékeny típus, szóval már az elején sírt, mikor az órásmester egy olyan órát készített ami visszafelé jár!
Gondoltam, hogy tetszeni fog nektek, mert hasonló a filmes ízlésünk (a kölcsön filmek legalábbis ezt mutatják :-)).
Puszika
T.

Bettyó és Maya írta...

Szia Timike!
Tényleg szuper volt!na persze azért is mert mióta Maya megvan, egyszer voltunk csak moziban. Vices volt, hogy a hangos jelenteknél nyomtam a nemlétező távirányitóm halkitó gombját:-)

mayertimi írta...

Több mint egy éve az első mozizásunk volt ... igaz volt egy DVD bemutató az Intercomtól decemberben, de az még sem olyan volt. Mert egy rajzfilmet néztünk és nem mi választottuk, hogy mit szeretnénk nézni.
Szóval nekem is jól esett végre egy mozis kimozdulás. A film pedig szuper! Remélem sok oscart fog kapni!!!

Ingrid írta...

Koszi az ajanlast! Megnezem

Névtelen írta...

Megnéztem VÉGRE! :)
Kiadták DVD, így nem volt mese, most már meg kelett venni és nézni :)
Húúú... még mindig csak elmélkedek rajta, nagyon magával ragadt!
A barátnőmmel a napokban ismét megnézem....

Ingrid