Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 9.

Függőségek!


Ismét egy blogos játék amit Marcipánék küldtek nekünk. A függőségeinkről kell nyíltan beszélni benne. Hát legyen.

- Anya függő vagyok mióta megszülettem

-Dudu (cumi) függőség, kb 9 naposan kezdődött

-Elalváshoz ringatás függőség

-Noddy és Béby tv függőség, nem vagyok rá büszke:-)

-És alakulóban a rizstej függőség

-Ja, és nehagyjuk ki a tésztát sem. Szinte kizárólag tésztát vagyok hajlandó enni.


Anya függőségei:

-Kávé, főleg a reggeli

-Internet és blog

-Tv, vagyis inkább sorozat, abbol is csak kettő.

-Vásárlás

-Én, vagyis Maya, nem bírja sokáig nélkülem.

Szeretnénk ha beszélnének a függőségeikről Helénáék, Zsófiék és Claudia


-

5 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Cicó!A komplex homeós bogyó fogzásra: difoss,de elég kevés patikában van.A Lajos utcaiban szokott lenni.Cupp.

Bettyó és Maya írta...

Köszike!!!!!!!!!!

Bettyó és Maya írta...

Köszike!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Köszönjük.Eleget tettünk a kérésnek.A szopi és a védönő bejegyzésünk elött.....

Ingrid írta...

Mar lattam a felkerest! Igyekszem eleget tenni :)