Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 7.

Mintha tavasz lenne











Sajna tudjuk, hogy még nincsen de a jó időt kihasználva tegnap, anyával meglátogattuk rég nem látott imádott játszóteremet. Mondanom sem kell teljesen oda voltam a gyönyörtől. Azt sem tudtam mivel kezdjem. Mindent kipróbáltam és leellenőriztem változott- e valami. A favorit aztán a homokozó és a csúszda lett. Mondanom sem kell a vizes homoktól hogy néztem ki. Anya azt hitte nem fognak beengedni minket a boltba. Nagyon jól éreztem magam és olyannyira elfáradtam, hogy anyának negyed 5- kor úgy kellett ébrezgetnie, hogy jó lenne ha felkelnék. Fél kettőkor feküdtem le. Remélem tavaszig lesz még pár napsütéses napocskánk!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj már mi is nagyon várjuk a tavaszt. A babát nagyon sajnálom.Igen nagyon drágák a babák sajna de talán mirre jön a nyuszi meg lehet lepni egy új babával. Bár ebbe a válságba sajnos nem mindig jut játékra. :-(

Édes vagy a képeken Maja! Puszikállunk
Zsófika és Kriszta

mayertimi írta...

Biztos nagyon jó lehetett, már mi is várjuk a tavaszt, hogy mehessünk a játszóra!!!

Ingrid írta...

Akkor én is beállok a tavasztvárók sorába :)
Csini vagy a fotókon Maya :)