Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 9.

Anya, a délután 5 óra és a ragasztó


Anya mostanában eléggé be van kenve ragasztóval. Én meg rendszeresen hozzá ragadok. A napközbeni ragasztó az még csak hagyján. Akkor még leválasztható vagyok róla. De az amit délután 5- kor kezd el használni, na az, az aztán ragasztó a javából. Ember legyen a talpán aki le tud választani róla. Hiába van itthon Apa, és hiába láto

gat meg a Marci. Én csak lógok anyán. De ez van akkor is ha esetleg vásárolni vagy vendégségbe megyünk. Szóval ha anya nyugodtan akar hódolni vásárlós szenvedélyének akkor engem itthon kell hagynia. Ha kettesben vagyok apával akkor nincsen gond. De amint megjön anya vége az idillnek:-)

Ja és kéremszépen hosszas várakozások után, ami 4 hónap volt, meglátogatott szombat reggelre a fogtündér a 10. fogacskámmal.

3 megjegyzés:

Marcipán és Frutti írta...

Cicókám!Kölcsönkérem azt a ragacsot Anyától,hátha rám is ragadsz.Csak nehogy a többi csajra is hatással legyen;-)

mayertimi írta...

Azért ez olyan jó valahol, nem? Bár tudom, néha fárasztó, hogy állandóan rajtad lóg, de nem tart ez olyan sokáig. Utána pedig már hiába akarjuk, nem fog bújni.
Gratula a 10. foghoz :-)))))

Névtelen írta...

Zsófi is bújik nagyon nagyon! De szeretem bár néha bújhatna apához is. Hozzá is bújik amikor én nem vagyok kéznél.