Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 16.

A vendéglátó Szilvi néni és Tomi bácsi

Szuper vendégeskedéssel kezdődött a hétvégém és azzal is ért véget. Tomi bácsiékhoz voltunk hivatalosak, Blanka barátnémmal együtt. Tomi bácsiéknak még nincsen babájuk, mert még nem sikerült kiválasztaniuk a gólyát aki hozza. Én most is nagyon jól éreztem magam. Történt egy nagyon viccesen aranyos dolog is, amit el kell, hogy meséljek. Remélem Timi néni nem haragszik meg érte. Szóval. Van nekem egy hernyócska rágcsálható játékom amit még pólyás koromban használtam. Ezt magunkkal hoztuk, hogy Blancika játsszon vele. Rögtön megtetszett Blankának és elkezdte rágicsálni. Aztán egyszer csak nyűgi lett, ezért anya szólt Timi néninek, hogy nyomja meg az orrát mert akkor csipog. Timi néni meg jól megnyomta a Blnaka nóziját. Hát ettől mindenkinek olyan jó kedve lett, hogy alig bírták abbahagyni a nevetést. na ennyire tesszük mi gyerekek szétszórttá anyukáinkat. Anyának is vannak néha dolgai:-)

















A csipogósorrú Blancika és hernyócska:-)















3 megjegyzés:

mayertimi írta...

:-)))))))
Apucika azt mondta elég szőkenő voltam, most még nem hagy el, de ilyet ne csináljak többet :-)))
Na jó ez csak vicc!
Viszont tény, hogy az anyaság tökre megbolondít ... de nem bánom, szeretek néha bolond lenni :-)))))

Névtelen írta...

Aranyos történet.Kivánom nekik,hogy hamar sikerüljön kiválasztani a megfelelö gólyát :-) Te pedig Maya csodaszép vagy a képeken.Főleg az elsőn.

Névtelen írta...

Kuk be hozánk : http://20070907.freeblog.hu/archives/2009/02/19/JATEK/#feedback