Lilypie Third Birthday tickers

2009. febr. 19.

10 szó

Ismét egy blgos játék ami Zsófiéktól érkezett. Kaptam tíz szót és le kell írni, hogy mit jelentenek nekem. Aztán továb kell küldeni másik tíz szót valakinek. Amiket kaptam:

-Szerelem: A szerelemet nem lehet szavakba önteni,az egy olyan csodálatos és egyben fájdalmas érzés amit ott bent a szívedben élsz meg. Ott születik meg,és ott is ér véget.

-Gyermek: Hogy élhettem eddig nélküle?

-Türelem: Nagyon sok van belőle, de néha elfogy

-Felelőség: Maya, Apa

-Egészség: Sajnos csak akkor érezzük mennyire fontos amikor már baj van

-Sors: Kifürkészhetetlen

-Élet: Szerencse is kell hozzá

-Vágy: Muszály, hogy teljesüljenek.

-Barát: Ha igaz, akkor az nagy kincs

-Igazságtalanság: Nem tudom elviselni



Amit küldök:



-cukor
-lélek
-család
-kényszer
-tavasz
-tenger
-odaadás
-mese
-zene
-palacsinta

Akiknek küldöm:
Marcipán anyukája Moncsi , Blanka anyukája Timi és Emmáék

3 megjegyzés:

mayertimi írta...

Ok, köszi, majd játszom én is!

Névtelen írta...

Helló, megkaptuk, hamarosan ki is fejtjük, köszi Emmanyu

Névtelen írta...

Hahhhhóóóó!! Merre vagytok már megint?