Lilypie Third Birthday tickers

2009. máj. 19.

Lassan rájövök, hogy enni jóóóó!!

Nem kis fejtörés okoz anyának nap mint nap, hogy mit főzzön nekem. Nem tartozom a kimondottan jó evő gyerekek közé és az sem mindegy, hogy mi kerül a tányéromra. Nálam a tészta van az első helyen, de az sem mindegy, hogy hogyan. Ha nincs alatta kelő mennyiségű lé, akkor nem eszem meg. Szóval elég gyakaran van itthon leves, sok-sok-sok tésztával és tejföllel.
Bejönnek még a különböző szószok is, persze kizárólag hús nélkül és a cukkinis gombapöri.
Haladás azonban, hogy múlthéten megettem a krumplifőzeléket és ízlett is. Tegnap anya palacsintát csinált, hátha ezt is megeszem.( Eddig nem ettem meg) És megettem. Ráadásul kettőt is. Pedig lé az nem volt alatta:-) Így anyának felcsillant némi reménysugár a szemében, hogy egyszer még Ő is hódolhat a főzésnek. úgy ahogyan ő szereti.
Az elmúlt pár nap új kajái, amiket meg is ettem:
-krumplifőzi
-palacsinta
-banán
-Majonézes kukorica (3 kanálnyi)
-Mozzarella sajt (1 karikányi)





4 megjegyzés:

mayertimi írta...

Nagyon ügyes vagy Maya, így tovább!!!
És majd meglátod, hogy mennyi isteni finom étel van amit még kóstizhatsz!!
Puszi

kriszta80 írta...

Hát én tudom milyen ez mert Zsófi se nagyon akar enni. A tészta félék amik csusznak de ennyi. Mi meg már unjuk a pörit meg a milánoit ,bolognait,krumplis tésztát stb... Ha van valami fincsi recid amihez tészta köret kell leirhatnád nekem. Valami tejszines vagy tejfölös vagy zöldséges...

Emmanyu írta...

de jó hallani, hogy nem csak én sztrájkolok a kajával!bár nekem még van cszicszi. csak így tovább a haladás útján.ja, csini a kalapod, puszi

Claudia írta...

Nagyon cuki Maya a kis kalapjában! Lassan itt a nyár, és vele együtt rengeteg könnyű étel, biztos lesz még egy pár kedvenc!! :-)))